duminică, 14 februarie 2010

"There's a big f... world out there. It's messy, and it's chaotic, and it's never, it's never ever the thing you'd expect."

E 01:00. Tocmai am terminat de vizionat "In the Land of Women" si m-am trezit, ca de obicei dupa ce vad un film ce ma impresioneaza intr-un anumit fel, cautand dupa coloana sonora...

Asa imi veni ideea sa realizez o categorie pe blog despre filmele care imi plac mie personal, dar mai ales despre soundtrack-uri, avand in vedere ca mi-am creat un obicei de a cauta coloane sonore intr-un mod neobisnuit de frenetic, de fiecare data cand vad un film care imi place :D. N-am idee daca filmul asta chiar are un soundtrack exceptional (tind sa cred ca nu), insa, cum spuneam, s-a intamplat ca ideea sa-mi vina o data cu vizionarea lui.

Astfel ca postez aici un top 3 personal al pieselor care sunt cuprinse in acest soundtrack (click pe link pt a le asculta)

1. "Beautiful Girl" - INXS
2. "Hey You" - Tommy Stinson
3.  "In the Land of Women" - Stephen Trask

Sau le poti asculta pe toate in sample mode aici

Reader, feel free to comment,
Raluca.

Un comentariu: