vineri, 4 decembrie 2009

MuviClab (4) - Equilibrium :D



Sambata trecuta ne-am adunat la un MuviClab in numar destul de mic :( . Spun asta cu mare parere de rau, desi unul din principiile mele este "quality over quantity", pentru ca la o activitate cu caracter periodic cum este MuviClab, e foarte important sa fim cat mai multi participanti, tocmai pentru a exista o diversitate de opinii. In sfarsit, sambata trecuta ne-au onorat cu prezenta Frosina (Macedonia) si Pauline (Franta), ambele voluntare EVS in Pecica. Filmul vizionat a fost "Equilibrium" [2002], in regia lui Kurt Wimmer.

Discutia traditionala de dupa filmul ar fi fost si mai interesanta daca am fi fost in numar mai mare, deoarece am fi putut gasi mai multe variante la problema "Cum ar fi daca dintr-o data in lume nu ar mai exista sentimente umane?". Ei bine, ne-am tot chinuit noi sa ne imaginam o astfel de lume, dupa care ne-am dat seama ca filmul trateaza aspecte mult mai profunde de atat, motiv pentru care am lasat subiectul deschis pentru vizitatorii blogului.

Deci, va invit sa va exprimati parerea despre film, daca l-ati vazut.


Si, ca o fana infocata a lui Bale ce sunt, iata-l in toata splendoarea (si ce mai splendoare :P), alaturi de colega de platou, Emily Watson (Mary O'Brien in film).

Pe curand,

Raluca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu