duminică, 28 februarie 2010

Let's talk about ... MuviClab 5 - Pancake Edition

Aseara a fost iar MuviClab night. Editia aceasta a fost speciala din 3 motive: a fost prima din 2010, a fost cu clatite si s-a bucurat de cel mai mare numar de participanti de pana acum. Sa fi fost clatitele de vina? :P

Dat fiind faptul ca eu am stat 99% din timp jos, in bucatarie, s-a produs o mica eroare, in sensul ca a fost vizionat un alt film decat cel pe care mi l-am propus eu. Tot raul spre bine, zic eu, pentru ca filmul care s-a vazut ieri a avut impact asupra „reprezentantilor tinerei generatii” prezenti la editie. Vorbim despre Idiocracy, in regia lui Mike Judge. Dupa parerea mea, filmul nu este extraordinar realizat, dar merita vazut, conceptul pe care a fost construit mi se pare ca ne da tuturor food for thought. Nu pot sa va redau ce s-a discutat intre cele doua reprize de film si nici discutia de la final, dar o sa rog pe cineva sa o faca zilele acestea. Parerile expuse acolo merita auzite!

S-au servit clatite cu piept de pui, ciuperci, cascaval si smantana si, ca desert, clatite cu cioco, banane si frisca.

Te invit la comentarii cu privire la "Ne indreptam cu totii catre o lume infatisata de Idiocracy?"; daca raspunsul tau este "da", as vrea sa stiu parerea ta cu privire la cauze si solutii.

Tin sa-i multumesc lui Stani ca ne-a pus bucataria si locuinta la dispozitie, Alinei, ca si-a facut timp sa ne faca clatite :D, lui Mihai ca a moderat discutia in absenta mea si, nu in ultimul rand, participantilor.

Pana atunci, te las sa vizualizezi cateva poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu